Härliga Måndagar.

Idag började min dag ovanligt tidigt, 07.00 så tidigt har jag inte gått upp sen i sommras då jag jobbade på Grällsta haha ! Iaf min dag började då och de var körlektion som stod på schemat, haha jag är faktiskt duktig på att köra bil om man tänker på omständigheterna, jag vet vart jag har dragläget nu och jag behöver inte kolla ner på växelspaken när jag ska växla ! Haha duktig tjej, Lektionen slutade vid 09.00 och då när jag kom hem kröp jag ner i sängen hos Linus & Snörpan igen, underbart att komma utifrån kylan på morgonen och krypa ner i sängen hos de man älskar mest !

Just nu sitter jag framför datan med Lisen, Linus ska snart åka iväg igen och sova borta, ledsen tjej ! Neh men han kommer hem imorgon igen så ikväll får världens bästa lisen hålla mig sällskap. Carro ska hoppträna Texas idag så jag hoppas han sköter sig exemplariskt ! :) Men de gör han ju alltid på hoppningen så varför skulle det vara annorlunda nu ? ;)

Själv ska jag bara slöa hela dagen och vara deprimerad över hur kallt det faktiskt är, trotts allt så älskar jag faktiskt vintern men ibland .. Bara ibland blir det för mycket ! Så det blir film och mys :)



hahah bjuder på en jätte vacker bild på mig och texas från en av de första gångerna jag red honom !


Och sen en liten nyare bild från häromveckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0