Helg helg, och lite mer helg.

Carro åkte till en stuga över helgen för att dricka lite gott vin och bada bubbel, hon lämnade dock mig i iskalla norrköping med en meter snö och överväldig kyla. Tur som är så har ja ju Texas ! Världens bästa Texas som alltid får mig på bra humör oavsett :) Min älskade prins !

torsdag: Texas kändes ofräsch på träningen vilket resulterade att jag bara hängde med på skrittövningarna. Han har antagligen sträckt sig eller fått lite träningsvärk då det satt i bogarna och han var verkligen inte halt. Skönt det <3

Fredag: Red ut med Jolin & Fredrick, haha jag lånade två fjordingar i stallet superkul ! Texas tyckte dock inte att det var lika kul då han inte fick köra i full kareta i galoppen ! Mina två kompisar har inte ridit så mycket, Jolin har endast ridit på ponnyturer då man får skritta med ledare haha, men hon galopperade faktiskt ! Och Texas kändes mycket bättre då än i torsdags.

Idag (Lördag): Ska jag åka till Texas och bara mocka och fixa, han ska få sig en välförtjänt vilodag med mys ! Carros dotter ska även sova hos mig inatt haha så nu kommer ja ha två små monster hemma hos mig (jag har ju en kisse på 17 veckor) Ska bli supermysigt !

Min älskade karl Linus är i väg med kompisar till en kompis som bor i karlstad, så hoppas verkligen att han har superkul i helgen för det förtjänar han ! :)<3


Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Söt bild =D

2010-12-29 @ 21:35:25
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0