Onsdag, gamla hederliga onsdagar.

Hej hej!  HEHEH..

Idag är en tråkig dag, nej de e det inte.. men jag har inte gjort så mycket ! Carro har tex mex idag så får väl se vad dom hittar på för skoj, helst hade jag hängt på där och varit i stallet denna tråkiga snöstorm dag ! ;Men jag har ju faktiskt andra saker att göra,

ska snart gå med mina underbara grannar till Second hand, ja gillart ! Man hittar 80-tals kläder lite här och där och de e ju superroligt, att kunna ha något ingen annan har !

Sedan ska ja till Back-up på möte och träffa alla där :)

Och eftersom jag för ett tag sedan laddade upp en bild på mina få rosetter och fina bilder på tex som min underbara sambo hjälpt mig fixa upp på väggen så kommer nu en ny bild när de inte ser lika glest ut emellan rosetterna.

Lägger även upp kalikatyrbilderna som hänger i sovrummet på mig och min man !




Kommentarer
Postat av: Janni

Hittade dig!! KOSSAAAAAA :D:D:D

2010-11-27 @ 00:33:49
URL: http://janniahlholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0