Snön är tillbaka och min häst är galen.

Texas hade gått superbra med Carro igår på dressyrträningen, vilken dutti häst vi har !
Idag åkte jag ut till stallet när de var världens snööstorm i norrköping men de sket väl jag i ! Fixade och donade åt Tex & Findus i stallet (Findus är en söt d-ponny jag ridit några gånger och eventuellt ska tävla lite dressyr på, endast tävlingsträningar då såklart)

Efter jag fixat och donat där så skulle jag hämta det förbannade höet, jag älskar verkligen att göra allt i stallet alllt ! Utom en enda sak... Dom förbannande hö-påsarna fyfan, de e så hmla tråkigt, ja skulle hellre mocka hela stallet än att göra hö-påsar, så väl på g för att göra hö-påsar som är så underbart så blev de ännu mer underbart på köpet, Höet var slut, så jag var tvungen att be älskade Susanne om hjälp för att kunna öppna en sån där förbaskad hösilage bal ! Vi lyckades för vi är starka stalltjejor ofc !

Sedan min helt underbariga älskade häst då, haha tog in honom från hagen och han kom i full kareta emot mig, haha söt som han är ! Sedan borstade jag min fina prins, och underbart att se hans vackra hovar ! Han har fått nya skor så nu har han 6 brodd i vare sko som är insvettsade i själva skon ! UNDERBART ;>

Sedan red vi ut lilla svängen, min syster skulle vara med och ageera fotograf för att få fina galopp bilder på oss (Trodde jag) Texas drog på som fan haha jag hann knappt säga ett pip innan hela backen var slut, inte nog med det haha det var ju fortfarande stormigt så jag såg inte en sekund, tur att man har hörsel för högst upp på backen kom en bil haha, Så bilderna som skulle bli sådär finiga vart ju as fula eftersom de e så jävla mycket storm så vi syns ju för fan inte haha <3 Världens bästa prins har ja !

När ja kom hem la ja mig i ett bad sedan har jag sovit tills nu (  21.40 ) Lyckad dag !

Lägger upp en failbild från idag + en för ett år sedan (samma väg och allt)  bara för att visa hur mycket jag äääälskar min prins . Så kan ni ju gissa vilken som är från dagen !



Kommentarer
Postat av: Carro

Hihi, vad mysigt det såg ut på bilderna! :D

2010-11-24 @ 01:13:48
URL: http://dressyrohoppryttarna.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hahah, jag äger, faan va bra bilden vart :D

2010-11-25 @ 19:59:24
URL: http://calilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0