Söndag !

Idag så väckte en liten busunge mig vid 8, dock somnade jag om och blev väckt återigen kl 11. Jag är verkligen ingen morgonperson ! Men fick ändå offra min sköna säng för att gå upp och käpa lite frukost ! Gott, jag äter aldrig frukost i princip, men idag fick jag göra det :)

Vid 12 tiden kom Carro och hämtade ida och sa att hon skulle ta stallet idag, ganska skönt faktiskt om man tänker på att det under natten har kommit ytterligare en meter snö i norrköping ! Haha Carro kollade på mig och sa: Ehm.. Jag troor Texas får vila idag ! Haha och de förstår jag mycket väl :)

Så nu äre lite småstädat här hemma, har fortf. Damnsugning och Disk kvar att fixa med. Tänkte städa lite fin fint tills min älskade Linus kommer hem från landet långt borta .


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan. TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

Fin hoppteknik din häst har :)

2011-01-24 @ 23:19:18
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0