Dålig update pga internet.

Huhu, vårat internet är så ruttet, måste starta om modemet var 5:e minut + att vi har flyttat så vårat modem står i våran gamla lägenhet tills mekanikerna kommer och flyttar på det. Surt jag vet !

Igår så vare dressyr på schemat, fyfaaan vad duktig häst jag har ! Han var super mjuk och fin redan från start, vi övade på att rida bågar på långsidorna med massor av ställningar, min priins var super duktig och jobbade på jätte bra. Igår var en sån dag man kände, nej fan Texas är ingen hoppis, han är dressyris ! Haha om de kunde kännas så bra alla dagar, då skulle jag sväva bland molnen haha ! Det var bara i galopperna häromdagen Texas inte riktigt tyckte som jag, några bakut språng och hänga sig i bettet och bara dra på är ju aldrig fel eller hur, haha söt han är ! Är iaf super nööjd, på lördag blire hoppträning, hoppas de går lika bra ;)

Carro åker till Cypern idag iaf, så nu är Texas min helt och hållet i en vecka. Kommer sakna Carro. hoppas hon får det uuunderbart bra under denna vecka och kommer hem som en liten neger.  Så får vi se om Texas står ut med mig när Carro är borta ! Haha.

Idag ska jag iaf ut till Texas med eftersom Carro åker idag, ska nog bara ta en liten skogstur och bara lunka runt och mysa ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0