Seg-daaag.

Idag vaknade jag runt 15.00 fyfan.. Sedan blev de att plocka i det nya fina hemmet ! Vi är ju faktiskt inte klara än.. på ganska långa vägar haha.. Men de blir fint iaf, några motgångar med ett par jääkla hyllor som vill leva sitt egna liv, men de blev ju bra tillsist.

Saknar min prins lite, har kollat upp lite tävlingar framöver , en är nu den 30:oktober på Srs, blir väl 70 & 80 där. Sedan en den 6:november på Fursta, blir väl samma där om inte 80 & 90 om vi ens kommer dit :) Beror helt och hållet på Carro ^^ Hoppas hon inte har något i kalendern så vi kan dra och tävla, kommer även två stycken i lkpng så småningom nu mot slutet av denna månad och början av nästa ! Så förhoppningsvis äre 4 tvälingar på g :D Intressant !

Ska även prova en Svart Kavaj av Emma schwartz , ni hittar hennes blogg under mina länkar här på bloggen, hoppas den är fit for fight till mig asså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0