Störd söt katt ?

Hahaha inatt var min älskade sambo på inflyttningsfest hos Mikaela, mycket trevligt tyvärr var jag sååå jäävla slut efter en hel dag på tävling så när jag kom hem ville jag bara sova ! Grannen Fredrik kom in och häll mig lite sällskap på kvällen och kollade på hästsport med mig på tvn. Mycket trevligt. Mina katter var helt galna hela tiden hela livet ! Och efter en stund började Fredrik skratta i panik, Våran lilla prinsessa hade krypit in i öl plattan under plasten och låg och sov där. Jätte mysigt tyckte hon ! Haha knäpp katt jag har :)

Idag har jag och Älskling varit nere hos hans äldsta storasyster och firat hennes Dotter Felicia som fyllde hela 8år ! Ett stoort grattis till henne :)

HAHAH jag och Linus hitta en spex hatt som vi var tvugna att cvisa våran sexighet i !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0