Tävling !

Idag gick en trött Jag upp vid 8 tiden ! Käkade lite god frukost och tuffade sedan upp i en långsam takt till stallet. Jag rullade iordning knopparna och mös lite medans Carro fixade med transport och annat. Vid 10 tiden lastade vi och brummade iväg.

Det jag inte tänkte på var att jag glömde både hjälm och stövlar i stallkammaren ! Så Kim fick åka och möta oss nere i norsholm, så åkte jag upp och hämtade mina bortglömda saker. Sedan var vi påväg.

Jag har faktiskt provat min kamera idag ! Guud vad jag är bra haha, nej men de vart fin fina bilder, iaf mestadels.
Ska ladda en och en annan bild här.

Texas iaf han kändes super fin och Nollade första klassen med Carro som var 70cm.
Och sedan så fick han faktiskt 4 fel på första 80 klassen, men det var på första hindret och allt var mitt fel, jag slutade rida helt och hållet och Texas tyckte det vart lite konstigt och hoppade av lite sent.

Så frågade Linda om jag skulle starta om, jag kollade på Carro och hon nickade åt mig, så en helt sönderflåsig Sofia och en cool lugn Texas Nollade faktiskt också i 80 klassen, dock på andra försöket men ändå ! Min häst är världens bästa ! Och då menar jag Väääääärldens bästa ! <3

Orkar inte beskära bilderna, ni får helt enkelt stå ut !
Carro & Tex


Jag & Tex.



Kommentarer
Postat av: emma

måndag är ju inet jag i skolan... men sjutton.. vi löser det på ngt sätt.. så kan du prova, för jag vet inte vad det är för storlek.. det är den jag har på "alla" bilderna från i våras och i höstas.. den syns bäst på en bild från dressyr prisutdelning.

2010-10-02 @ 19:33:51
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gillar din röv på sista bilden! ^^

2010-10-04 @ 15:50:17
URL: http://calilla.blogg.se/
Postat av: linnea

grattis!

var tävlade du ? :)

vare clearround tävling ? :D



fina! (L)

2010-12-04 @ 20:23:20
URL: http://boyzonsign.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0