Tävlingsdags, Dona med prinsen.

Idag vaknade jag vid ett, fyfan vad sjukt länge jag sover. Gick upp och lekte med katterna lite, Carro ringde även och frågade om hon skulle plocka upp mig efter hon varit i stan. Lät super bra tyckte jag ! Så sitter just nu och kollar när min älskade pojkvän spelar tv spel Dead rising 2. Tufft spel !

Idag ska jag fixa iordning Texas för tävlingen imorgon, tror även att jag knoppar honom idag, ska även fota lite när Carro & Ida ska rida med, så då får ja chans att lära mig kameran lite bättre, skojsigt !

Har även hittat en Kavaj i storlek 38 och ett par helskodda vita ridbyxor i storlek 40 som endast kostar 500:- tillsammans, de behöver man ju eller hur ? Speciellt om vi ska upp och tävla lokalt nästa säsong, så hoppas verkligen att dessa finns kvar när jag ringer på dem ! För det skulle man inte må dåligt utav att ha.

Får se om bilderna på Texas Carro & Ida kommer upp senare idag :)

Kommentarer
Postat av: emma

annars har jag en svart kavaj som du kan få prova om du vill. :)

2010-10-01 @ 15:35:43
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/
Postat av: Erika

Lycka till imorgon ! :)

kanske ser er då, ska dit som hästskötare.

tycker den rollen är skön. :D haha!



i framtiden kanske skrutt ponnyn & jag kan ställa upp på låg klass där med. ;)

2010-10-01 @ 20:49:55
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0