Texaas <3

Tex fick vila idag, det förtjänar han, när jag tänkte efter så blire ju ganska hårt för honom, igår dressyr träning imorgon hoppträning, så de kändes som de bästa för honom var en välförtjänad vilodag. Han ville inte gå in ifrån hagen idag, jag tror att jag väntade i 20 minuter vid grindöppningen innan jag gick in i hagen för att hämta honom. typiskt Texas, speciellt de dagarna som de e som värst med all lera, då ska han minsan inte komma i full kareta emot mig när jag ropar på honom, nej nej då måste jag lida lite och klaffsa runt som en klumpig valross i den slajmiga halkiga leran, haha vilken undebart snäll häst jag har ! Friserade honom lite idag, kortade av manen lite inte alls mycket men iaf 2 till 5 cm. Och jag bara mös med honom, borstade och pussade på min vackra varelse. Dock fick jag inte med mig kameran för den glömde jag på hatt hyllan när jag gick hemifrån, typiskt mig ! Imorgon är det iaf hoppträning, längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0