Texas !

Har precis kommit hem till Carro efter en dag i stallet, Texas blev riden av Carro och hennes dotter Ida. Så ni ska få en och en annan bild :) Fotade även Havannah som står i stallet ! texas är fin fin hest nu, han ser ut som en indian med flätor överallt haha, men imorgon bitti blire att rulla knoppar så han blir finfinare !

Nu ska jag käka Pomme & Fläskfilé mhmm ! Sedan gosa ner mig i soffan med Carro och hennes barn samt se på tv, ta ett glas vin och äta andra nyttigheter ;)

Sov gott önska mig lycka till imorgon när jag & Texas debuterar 80 ! :>

Ida & Texas


Susanne & Havannah



Carro & Prins Tex

Kommentarer
Postat av: emma

fasen kommer inte ihåg vad det är för strlk!!! men, kommer du till skolan någon dag nästa vecka??

2010-10-01 @ 20:54:48
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0