Barbacka utan avkast och sken, vill ja rida på dig ! (8)

Bra Rubrik haha ! Red som sagt som ni kanske listade ut barbacka på Tex idag ! Galoppade med ett stort leende över ängarna och bara njööt med vinden i håret ! De e tamefan en utav de bästa känslorna som finns. Texas skötte sig faktiskt exemplariskt och gjorde allt vad jag bad om ! Som folk kanske vet så får ja en ur ursel sitts i galoppen i hoppsadeln, såå nu när min dressyr sadel är såld så känndes de ganska klokt att försöka arbeta galoppen barbacka! Haha trot eller ej, men fan va fin Tex var ! Över ängarna, han stissade varken upp sig eller drog på som ett as som han är väääldans duktig på att göra annars, han gick i en lugn och fin arbetsgalopp och jobbade sig faktiskt relativt bra med bakdelen ! Fina prinsen, dock måste ja tillägga att de faktiskt måste gå snabbt ibland med, så syftet var inte att han skulle jobba utan bara ösa, men ösa lite försiktigt, så när Plutte varit duktig över halva ängen fick han gasa haha lyycklig hästis !

Efter stallet kte jag och min karl hem till min kääära fader och käkade grillat, lovley (y) Och efter det vart det bio med karlskrället ! Vi kollade på Thor, helt jävla såld i filmen blev både jag och gubben. De e en sdan flm ja skulle kunna se 10 ggr på en dag utan att tröttna en sekund. Så jäääävla awsome film.

Thats it !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0