kattskrälle !

Idag har jag och min underbart älskade man städat hela dagen ! Efter några timmar så tog vi pause och inhandlade lite mat till skafferiet ;)
Direkt när jag kom hem ropade ja på våran lilla snörpis som inte mötte mig vid dörren som hon brukar, nej minnsan ! Hon hade hoppat upp i sovrumsfönstret och fått upp haspen på fönstret och helt enkelt gått på promenad.. Fyfan ! Tur var så gick hon inte alls långt, så när Linus klev ur bilen så såg han en liten kisse komma emot honom, haha det var ju snörp så han ropade på henne och då skreek hon tillbaka till honom och kom springandes. Kattskrälle säger jag bara ! Tänk om något hade hänt henne ? jag hade dött helt seriöst, min lilla prinsessa är mitt allt.
Så tur att hon är så pass "uppfostrad" och älskvärd att hon ropar tillbaka och kommer springandes när man ropar på henne.

Har även fått två mejl på sadeln som jag la ut igår, så hoppas verkligen någon av mejlarna är seriöst intresserade utav att köpa min dressyrsadel ! :) 

Imorgon blir det stallet med mina grannar ! Så imorgon blire nog en massa bilder :D

Min älskade sambo & odjuret ! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra Awsome Olausson

Katter är onda ;)

2011-04-21 @ 11:15:48
URL: http://sandraawsomeolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0