Störd tandläkare ? yes.

Sedan i november har jag inte kunna tugga mat på min vänstra sida då jag haft så himla ont EFTER en lagning.
Har gått tillbaka tre gånger efter det till min "vanliga" tandläkare som har ett väldigt trevligt sätt, NOT.. Hon har bemött mig väldigt otrevligt och trott att jag endast sagt att ja har ont efterlagningen för att ja tycker de e kul att gå dit och gnälla ? men som sagt ja har haft väldigt ont och inte ens kunnat tugga mjuka mackor på sidan. Inte ens överkokt potatis haha.. Så ja fick gå till min Farfars tandläkare som Borrade upp lagningen min "vanliga" cp tandläkare lagt.

Farfars tandläkare berättade att lagningen var fin det översta laget men sedan var det endast som en sörja i tanden, så han menade på att de inte alls var konstigt att ja hade haft ont.
Så jag kan ju säga att man ska vara noggrann med vilken tandläkare man väljer !

Har nu bytt till farfars tandläkare som var ur snäll som helst och gjorde ett suveränt jobb måste ja säga ! Ja kan t.o.m tugga karameller nu ! haha :D

Tycker dock att de e mänskligt att göra fel, så är verkligen inte arg på min förra tandläkare för hon gjorde fel, utan för hur elakt och otrevligt hon bemötte mig, hon sa vid ett tillfälle att ja endast slösade hennes tid och att jag inte kunde ha ont. Utan att de var inbillning, och om de nu gjorde "ont" skulle det gå över.

Men snälla ja har haft ont sedan i november hon borde fattat att något var fel ?

Är iaf jätte nöjd med min nya tandläkare, och funderar starkt på att försöka få min gamla att bli tvungen att betala lagningen som den nya fick göra om p.g.a hennes misstag !

Nu ska ja diska laga mat och sedan åka till Min prins <3 ! Så får la se om ja kan fixa några bilder eller film från dagen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0