Texas Tail ! (Film)


Idag när jag kom ut till min fina prins var han en enda lerklump, lite kul det där antagligen tycker han att jag och Carro borstar för dåligt och väljer därför att rulla sig så fort någon av oss planerar att rida, eller så är det för han hoppas att vi inte ska orka borsta honom och bara låta honom vila. Haha vet inte vilket av de men något äre nog ;) För i fredags skulle inte Carro rida, han fick vila sig lite.. Tror ni att han hade rullat sig då ? Nepp... Men alltid alltid alltiiid när man planerar att rida så står han där som en liten lerklump haha. Bästa häst !

Red idag iaf, gjorde lite skänkelvikningar och bara försökte känna mig igenom hela passet. Är så himlans bra på att spänna mig, så försökte att ta åt mig allt som Kristin sa i lördags på hoppträningen och ta med det idag. Så försökte helt enkelt slappna av i hans Galopp ! De gick la sådär, men Texas kändes jätte mjuk och pigg, aningen springig haha, men de e bara bra för då vet ja att de inte går för långsamt ;) Ja måste låta honom vara häst lixom.
I filmen så rdrar han upp huvudet ibland, de e precis innan han vet att de e galopp eller när ja smackar ! Har en väldigt lyhörd hästis ^^ det känns faktiskt som de går bättre för mig och Texas, och ja vet att ja inte är världsbäst på att rida, men de vill ja inte vara heller. är så himla nöjd med att lära mig under tiden jag lär Texas ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0