Arg tjej .

I helgen hade vi lite mega partay här hemma, och ack så arg man kan bli en dag senare när man inser att folk suttit och lekt med ens internet-bank-dosa haha, den hade låst sig, spärrad kod stod det bara 140 ggr när ja skulle logga. Fett arg tjej ! Fick gå upp mega tidigt och åka ner till Nordea för att låsa upp skiten.. Men de gick ju kalas.

Sedan kom ja hem och kollade på ett drogat program Toddlers and Tiaras. Någon mer som ser på det ? Det är som en frog man måste bara kolla på det när man sett det ett tag, de e ett sånt där B reality program som man fastnar för .. Sen har ja och min älskade man börjat städa lite fint från helgens parader !

Nu väntar ja på att Kim (Carros man) Ska komma och hämta mig så jag kan åka till min Prins ! <3




Älskar att tex alltid ger mig bitch minen när ja fotar honom, han drar upp ena näsborren och ser döö dryg ut ! Älskar att han hatar att jag är så jobbig och ska fota hela tiden !

Smell ya later

Kommentarer
Postat av: Erika

Trist att dom inte kunde låta din bank dosa vara. :/



Men va söt han är på bilden!!:D

2011-02-28 @ 15:37:53
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

SV; Taack!! :D

2011-02-28 @ 16:13:05
URL: http://rosaponnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0