Bra stunder kommer med bra ideér.

Idag gick jag till skolan relativt tidigt, vad duktig jag är !
Jag har alltid hatat skolan, men nu idag känndes det så jäkla skönt att komma dit, och det var just för att ja har fått en så himla bra idée ! Jag håller på med projekt arbete i skolan, och har kommit fram till att jag ska marknadsföra skolan med en reklamfilm. Så nu kommer Texas bli en stjärna ;) . Ska be om sponsring med allt som vi har från Real och bara klä upp Texas och sen visa hans bästa sidor  ja menar hur snygg skulle Tex inte vara i Lime grönt ?! Samt ta kort så vi kan få lite fin fina planscher med. Hoppas verkligen att jag kommer igenom med min ideé och den sträcker sig ända fram för det skulle vara så himla kul ! Min underbara sambo har även ställt upp på att hjälpa till så det hela blir perfekt, dock kommer han nog inte rida ;) han får nog bara ageera Kamera man !

Efter skolan d.v.s nu så gick jag till Back up kontoret, sitter och jobbar lite med pappersarbete och sånt som är nödvändigt !
Och det är bara 12 dagar kvar tills ja lämnar svergie med. O herregud bara jag tänker på att jag om några dagar sitter på ett flyg gör mig sjuukt nervös. Det är så att jag ska åka till Polen och kolla Auschwitz. Så himla tufft det ska bli !

Nej nu ska jag fortsätta här, cya later :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, Jag har ett svenskt varmblod (travhäst) Hon är ej en travare nu utan ridhäst. Hon är 18år och heter Zola eller jag Big lady Zola men kallas bara för Zola (:

2011-02-08 @ 10:12:45
URL: http://beeatrice.blogg.se/
Postat av: Caroline

Duktig Sofia! ;) Jag tycker det är kul att du börjat blogga igen :D följer

2011-02-08 @ 20:02:02
URL: http://ridinghorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0