Hur illa kan det vara ?

Herrejösses vad gudomligt, eller snarare så långt ifrån gudomligt som det kan bli.
Jag är sjuk Igen ! igen kan ni fatta det ? Jag har legat med feberfrossa sedan i tisdags natt. Så att åka till min älskade Prins Tex igår kunde jag ju bara glömma, Linus åkte och kollade sig på vårdcentralen då han mått likadant som mig fast två dagar längre, och de visade sig att han hade Halsfluss.

Så idag åkte jag till vård med för att se om även jag fått halsfluss, det hade jag inte ! Däremot hade jag väldigt vääldigt höga bakterie/virus halter i kroppen .. Så nu ska ja käka 4 antibiotika tabletter dagligen i 10 dagar. Hoppas verkligen jag blir frisk tills vi ska åka till Polen !

Så himla tråkigt liv att vara sjuk hela tiden ! Så snäälla låt mig bli frisk efter den här skiten nu.

tänkte förövrigt om någon är sugen på att ja har en frågestund här på bloggen ? :)




Kommentarer
Postat av: Caroline

Krya på dig!

2011-02-09 @ 19:52:06
URL: http://ridinghorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0