Jag älskar min häst,och min pojkvän !

Bara så alla vet. har precis pratat med Carro i foonen, vi pratade om ridtravarföreningen här i östergötland ! Dom har haft möte idag och bestämt massa roliga aktiviteter och tävlingar framöver ! Så nuu ni alla travar människor, ett tips ! Betala in medlemsavgift och var med på allt skojjsigt som kommer :) Ja längtar jääklans mycket kan ja lova !

Vi disskuterade även ny tränare för min del. Har blivit tipsad om en tjej som är väldigt duktig hopptränare så ska mejla henne och se om ja får in en fot ;) ! Carro underbar som hon är kommer ställa upp på att köra mig till träningarna isf :) Så himla skönt ! Ser fram emot en ny start med en ny tränare så texas och vi snart kan gå ut på lokalt ! Är så himla taggad för att snön ska försvinna nu och att kunna komma igång med hopp träning & tävling ! Skulle även vara kul att starta en dressyr på Texas framöver !

haha Linus förövrigt dansar runt med katten i lägenheten, haha han har nog lite överskottsenergi nu när han börjar bli bättre, han har ingen feber idag vilket resulterar att ja har två mojjen i lägenheten ! En katt som är överallt och ingenstans och nu en pojkvän som e likadan.



Kommentarer
Postat av: Emelie Svensson BLOGGTÄVLING!!!!!!!!!

Va med i min blogg tävling!

Va med och vinn ett par metallic boots från Catago i valfri färg!!!



http://hastryttaren.blogg.se/2011/february/bloggtavling-vinn-ett-par-metallic-boots-fr.html

2011-02-13 @ 21:39:14
URL: http://hastryttaren.blogg.se/
Postat av: Erika

Va kul med lite tävlingar o sånt fram över. :)

De går ju åt rätt håll nu, de är ju denna tid på året tävlingarna kommer igång lite mer.



Åh vilken otroligt snäll ägare Texas har som är så snäll o kör er till träningar o så. :)

Låter ju som en dröm o ha de så.



Ska bli spännande o följa er nu fram över, och se hur allt går.

Hoppas du får in en fot hos tränaren du mejlat. ;)

2011-02-14 @ 13:30:37
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0