Kanske dags att börja blogga igen ?

Haha, jag förstod dock från första början att jag inte var någon blogg drottning, dock frå jag väl ta att tacka för det jag vill inte sluta upp som Kissie.

Anywaii ! De har blitt vinter sedan sist ja blogga !
Så df ska ni få en och en annan vinterbild snäll som jag är :)

Helgen har bestått utav en rakabajsar fest i fredags, dock fick jag kasta ut sluskar som betedde sig som crap. Mig gjorde det väl inte så värst mycket då jag inte är ett stort faan av töntar.

Sedan hem och sova, fick sova en timme tror jag, sedan vare upp och provjobba i ett fin fint stall som jag nu väntar på att få svar ifrån om ja får jobbet eller inte, om ja får det så kommer jag vara glad tjej för jag vill verkligen få erfarenhet ! Och om dom inte vill ha mig så är jag ändå glad att ja fick chansen att testa :)

Direkt när jag kom hem från provjobbet  igår 17.00 så somnade jag, sov till klockan 12.00 idag (söndag)
Himlans skönt, jag och min älskade man har sedan dess småstädat (misslyckades ganska hårt) och sedan slappat. Soft !

haha ni får komma med tips och ideér om vad ni vill läsa om här !



<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket!



Vad är det för sadel du har på bilden och vad är det för häst du har? (:

2011-02-07 @ 17:30:39
URL: http://beeatrice.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Pållen var väldigt lik min gamling! Minus några kg päls och min herres ponnykagge då...

2011-02-07 @ 21:43:52
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0