Såå sjukligt tråkigt att vara sjuk.

Min katt har seriöst fått damp eller något, hon gör allt för att irritera mig och Linus så hon sedan kan flyga runt i lägenheten utan att någon får tag i henne ! Är det inte underbart med översmarta djur ? Jag älskar verkligen min katt, hon är helt psyk men ändå så underbart kärleksfull, hon ligger och sover undertäcket på mig och värmer mig när jag är sjuk. Hon kommer alltid och tröstar mig när nått är fel ! Hon är precis som en Texas i ett mindre format med pälssvans och tassar ! Tur att jag har en lika bra vän hemma som i stallet.

Min dag har bestått av att må allmänt dåligt och vara allmänt emo förövrigt. har faktiskt tagit tag i disken så köket ser fint ut ! Nu är det bara alla jäklans kläder som måste fixas, det är ju så att även fast min katt e underbar så har hon ju fortfarande någon psykisk störning, här om dagen när jag och Linus låg i feberfrossa hoppade hon in i våran stora garderob gick från hylla till hylla låda till lååda och knuffade ut Alla allla allllllaaaa våra kläder med sina små tassar. Så i vårat sovrum har vi en bassäng med kläder. Man orkar inte riktigt ta tag i sånna bekymmer direkt när man ligger med feberfrossa. Haha men ändå jag älskar min katt !

Sedan så saknar jag texas helt sjukt mycket ! Läkarna vill ju att jag ska ligga hemma i 10 dagar och ta det lugnt, men jag tror inte jag kommer klara att vara ifrån min prins så länge ! Får väl åka ut någon dag och bara mysa med min prins ! Kan flirta in mig med Carro så kan ja fota henne när hon rider:)

Up up and away!


Kommentarer
Postat av: josefine

Krya!!

2011-02-10 @ 16:21:43
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0