Snöstorm .

Nu har det snöat konstant i över ett dygn, jag som var så lycklig och såg fram emot att kunna börja hoppa Tex snart igen ! För våren var ju faktiskt påväg.. Jaa iaf tills vädret fick för sig att vända om och fixa snö igen. Jag älskar vintern så ja har inget illa att säga om "den" på det sättet, men nånstans får det ju faktiskt vara bra ? Ja menar ska det vara snö hela livet i norrköping så jag aldrig kommer kunna hoppa Texas igen ?

Mår iaf fortfarande bajs och börjar bli lite paranoid utav att bara vara hemma och må skit. Vill till Texas.. Det kliar i fingrarna på mig, jag vill ut till min prins ! Bara stå i hans box och värma näsan i hans varma päls. Höra hur han tuggar på höet i boxen och känna atmosfären i stallet. Gud det suger verkligen att vara sjuk. Det suger verkligen att inte kunna vara där man trivs som bäst.

Dock så är jag ändå väldigt lättad över att jag har Linus, vad skulle jag göra utan honom lixom ? Sitta under ett täcke själv med en kopp te och kolla katten dunka huvudet i fönstret för hon försöker få tag i snöflingor. Haha nej usch. Sånt gör jag hellre med Linus ! haha.. Förlåt om bloggen är lite tråkig just nu när jag är sjuk, eller den kanske inte är så himla mycket roligare när ja är frisk !

jag har en fråga till er: varför läser ni min blogg ?

Skulle vara himlans kul att veta !


Kommentarer
Postat av: Erika

Har faktiskt inte läst din blogg.

Mer en när du startade den, men sedan tappa jag bort den.



Och kom inte ihåg va du hete.

Så först nu jag hittar hit igen, efter att du kommenterat min.



Men ska såklart följa din nu via bloglovin, så tappar jag inte bort den igen. :D



Hur går de med Texas ? :)

2011-02-13 @ 14:52:48
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0