Vilodag !

Idag har jag bara tagit det lungt och blivit Uppvaktad utav min älskade man Linus <3 Underbart att vara hemma ! Dock har jag haft så himla roligt med undebara Back up på en oförglömlig resa !

Imorgon blir det att åka till min fina prins !

Carro har opererat handleden så nu kommer jag tillbringa i stort sett varje dag hos Texas i 6 veckor ! Kommer nog kunna bli en hel del bilder och kul eftersom stackars Carro bara får vara med kolla och klappa på Texas nu ! haha hon sa att hon skulle "kötta" mig i ridningen, skönt men ja lär ju ha fet träningsvärk efter dessa veckor när Carro har ett öga på mig ! ;)

Blev ombedd att ladda upp fler bilder från polen ! så här kommer liite till :)



haha om ni vill veta vad bilderna innebär och vart jag var när ja tog dom så är det bara att fråga !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0