Glad tjej ?! Ohja.

IDAG INVEG VI PADDOCKEN MED HINDER FÖR IÅR :)

Fett glad tjej ! Dock små skutta vi verkligen idag, Texas ttyckte det var för lågt och ja hade verkligen inget flyt. Haha låga hinder är svåra och de gör dem väldigt bra att träna på ! Hoppade med Ida (Carros Dotter) Hon hade Tuvan i stallet och hon bad mig bygga en liten bana, det är så att Ida har inte ridit sålänge och har precis kommit på charmen med Hoppning ! Så idag var jag på hennes nivå, superkul faktiskt ! Och Ida är så himla duktig. Självklart höjde Carro upp några hinder så på slutet låg vi på ca 95-1m. Kul ! Texas och ja har ju inte hoppat sedan November (Bara Carro som tränat hoppning) Så ja var så himla glad och Texas var super taggad :) <3

Kommer en film såklart, men ha överseende med min sits och ridning haha..


Kommentarer
Postat av: josefine - var med och tävla om en mountain-horse fleecejacka!

Vad kul! :D Haha vad kvick han är i småbena... xD Sjukt söt! :D:D

2011-03-25 @ 07:13:16
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha shit vad han taggar till. :D

Han bara wooho hoppa, vaaa kul.

Så himla söt!

2011-03-25 @ 10:29:50
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såg jätte bra ut! (: vart sugen på att hoppa jag med!



Och du vart har du köpt den lila outfiten som du har på header?

Har letat hur länge som helst efter ett lila schanbrak och benlindor! (:

2011-03-28 @ 10:17:08
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0