Långdragna dagar ?

Torsdags: så gick det kalas ! Hoppade stocken lite, Alva skutta även med Fin några skutt. Ida var super duktig och Carro fick longera, haha hon ville sig inte upp på hästryggen än ! Texas var fin fin hästis något pigg och drog hela ängen med mig innan jag fick stopp på'n men sedan slappna han av och var superfin i alla gångarter.

Fredag: Texas fick vila ! Mys, han var glad hästis och solade skönt i hagen. Gick på jobb med Back-up och hade en underbar kväll !

Lördag: Hade utsläpp imorse så åkte till Tex vid 07.00 ! Så jävla pigg tjej ellleeerr ? haha.. Skrittade iaf ut en sväng och solade som fan, det verkligen skiner om solen i norrköping idag ! Underbart.. Vi tog en barbacka tur, kan det bli bättre ? Texas bara chillade som fan. As mysigt. Sedan har jag kollat när Carros dotter Emma spelat tennis, och nu är ja hemma igen ! haha min supersnälla sambo skrämmde mig som fan när ja öppna dörren, han gömde sig, hoppa fram och skrek högt som fan så ja höll på att dö ! Snäll eller ? 

jag och linus har även spenderat 2 år tillsammans idag ! Vilket antagligen firas med lite party då vi båda är super fattiga ! Så vi skjuter på den egna firningen tills löning då ska vi käka fin mat på fin fin resturang ;)




 


Kommentarer
Postat av: Sanna

SV: Tack så jätte mycket :) Du har med en jätte fin pålle såg jag (:



Ja jag ser fram emot att följa dig med :)



Jasså inte? Här är de rätt många som har ridtravare :)

2011-03-05 @ 12:33:41
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Tack så mkt :D jag gillar den med :D Fin blogg du har!

2011-03-05 @ 16:06:06
URL: http://sandriey.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV: Aha okej :) men trevligt med bloggare iaf =)

2011-03-06 @ 09:49:52
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/
Postat av: ewelina

jättefin header :)

2011-03-06 @ 10:00:40
Postat av: Carro

Aww, så söta ni är tillsammans! :)

2011-03-17 @ 23:51:46
URL: http://ridinghorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0