min vackra prins,

Idag har jag varit nere på back-up kontoret och jobbat lite med Michelle och Rosmarie, vi intervjua en tjej sso ökte Michelles vikariatjobb när Michell ska vara mamma ledig ! Dock gillade ja kanske inte denna tjej allt för skarpt.. Men imorgon blirdet tillbaka och kolla två nya intervjuer ! Hoppas någon av dom är vettig.

Annars har jag endast sovit idag, har inte mått allt för bra och är livrädd att viruset ska komma tillbaka, så ska ner till vård någon dag i veckan och kolla sänka igen så ja vet om de e något skit kvar.

Och imorgon ska ja åkatill min prins ! Har varit hästyledig hela helgen, såhimla tråkigt men så går det när man har fullt upp med annat tyvärr..

Just det ! Har även tagit itu med min ekonomi !Duktig tjej ? folk har sedan jag varit liten sagt att pengar rinner som sand imellan fingrarna på mig, och dom har haft rätt ! Tills nu iaf, ska verkligen försöka hålla budgetar nu ! Ska även försöka spara en summa varje månad så ja förhoppningsvis kan köpa ny sadel snart ;)


En supergammal bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0