Min vackra prins.

Huhu duktig tjej jag är ! har stäädat. Creeds fan.
Sitter och väntar på min underbariga vän Alva som ska med till kusen idag !
Ska även slänga upp Carro på Tex en sväng så får hon rida runt med en hand ! Haha . har 3 hästisar idag ! Ida (Carros dotter) ska rida en ponny vid namn Tuvan, så ska longera dom på ängen så inte Tuvan får rycket och drar iväg med Ida, sedan ska vi även ta Findus som Alva ska få rida på ! Sedan har jag självklart min Prins <3

Sen när ja kommer hem så kommer siss och hennes man hit så äre tacco & spel kväll ! Wonderful.


Kommentarer
Postat av: Erika

Skönt o ha lite medhjälpare.

När du har fler hästar o ta hand om. :)

2011-03-03 @ 17:01:29
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: tack så jätte mycket! :D<3 ja det är alltid lika roligt att se andra med sina travare, din ser också riktigt fin ut! :)

2011-03-03 @ 19:24:16
URL: http://broddnyckel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0