Möte om reklamfilm !

Som några kanske vet, minns ej om ja nämnt det tidigare eller ej, men jag ska göra en reklamfilm åt min gamla skola d.v.s Realgymnasiet. Så under några veckor har ja lagt upp en plan och så ver hur jag vill ha filmen, har även disskuterat med lärare och idag hade jag ett marknadsförings möte med Jonna Hudden som sköter allt med marknadsföringen på skolan. Hon gillade verkligen hela min ide, så nu har ja fått ett Realschabrak och real t-shirts som ja kan använda mig utav, Min älskade sambo har även sagt att han ska hjälpa till vid inspelningen så han ska agera filmare. Kul :)

Ringde även åbys ridskola och sa att ja Ville låna hästar (kan ju inte bara ha Texas igenom hela filmen) Så på måndag ska ja åka till Åby och rida lite ! Antar att de blir min gamla favorit som ja jämnt red på skolans specialhoppning.




Kommentarer
Postat av: Erika

SV:

Ja, de kan bli spännande de. ;D

Längtar tills vi är igång mer regelbundet o så.



Blir paddocken nästa vecka, o för första gången sitta upp där.

Kan bli spännande. :D

2011-03-25 @ 12:00:34
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Sandra Awsome Olausson

Varför har du hätta på dig? :)

2011-03-25 @ 15:52:23
URL: http://sandraawsomeolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0