Mysiga vårdagar.

Även om de kom 15 cm snö i förrgår så göre inget, de e vår iaf ! Enligt mig iaf, för ja vll inte att de ska vara mer vinter de får fan räcka nu. Igår åkte ja ut till stallet vid 7 och morgonfodrade hästarna, borstade och började mocka lite åt Texas undertiden han stod och knaprade hösilage. Sedan släppte ja ut hästisarna, förutom Texas då.
För vi skulle ta en barbacka tur hade ja tänkt ! Texas var väldigt spänd haha de ligger som stoora snökockor längs vägen och de e inget + enligt Texas, han snurrade runt och försökte dra iväg ett antal gånger, men efter lite övertalan gick de kalas ! De e så himla mysigt att komma till stallet tidiga mornar, de e så frisk luft innan kylan lagt sig. Samt att bara kunna rensa alla tankar i livet. Underbart !

Min gammel mormor fyllde även 90 ! Så vart lite kalas med gotti vin och tre rätters ! De gillar vi, träffade även den mest intressanta människa jag någonsin träffat, de var Gammelmormors gamle tandläkare, vi satt och disskuterade i över 3 timmar om allt mellan ord och himel ! Han var en sådan man som man inte kommer glömma i första taget. En väldigt utstickande person vill ja säga !

När ja kom hem runt 6 tiden så var jag lite halv onykter sådär, så la mig på soffan och somnade direkt. Vaknade klockan 22 och då gav sig Linus iväg till kim på lite party ! Ja stannade dock hemma och såg på flm, gick efter ett tag in till grannen som precis fyllt 20. Så hann med en hel del igår !





Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig bild :)

2011-03-21 @ 07:49:10
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0