Tattuering !

Jag har länge velat tattuera mig igen, men har inte haft någon tid eller pengar för att ta tag i det, men eftersom jag har blivit så himla duktig på att börja skriva pp min ekonomi för månaderna som kommer så lär jag kunna tattuera mig snart !

Som många kanske vet är mitt motiv texas huvud med hans namn under, var lite osäker på vart på kroppen ja ville ha denna vackra figur först, men nu har jag kommit till en slutsats, den ska sitta på skulderbladet, Egentligen skulle ja vilja ha honom på underarmen men de kommer inte bli bra och smälta in, så skulderbladet is it !

Jag ska ner till en super duktig tjej nu och kolla hur hon kan hjälpa mig för att få tatueringen perfekt ! Carro (Texas ägare) har redan skissat upp texas och skrivit hans namn i världens finaste skrivstil, men hon hann inte klart med hans man, fast frågan är om ja verkligen ska förstöra den fina bilden med att lägga på man ? Tror inte det faktiskt.

Men här kommer bild på tatueringen ja förhoppningsvis kan göra nästa månad !
Tatueringen ska endast vara hans huvud utan träns och ner till bringan ungefär.


Kommentarer
Postat av: Anna

Va bra hästen passade i det tränset!

2011-03-21 @ 20:54:09
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/
Postat av: beatrice

Vilken vacker häst! varmblod rules!! =D

2011-03-24 @ 10:27:02
URL: http://eyeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0