Tis&Ons.

Tisdag: kl 12.30 hämtade farfar & farmor mig så åkte ja hem till dom och åt good mat ! Underbart, älskar att komma hem till farfar och farmor och äta, dom har jämnt gotti gott mat ! Efter det åkte vi och lämnade mat till min älskade man som inte mådde allt för bra, hämtade upp syrran och sedan åkte vi vidare till Texas ! Carro var i stallet och käkade mat med stallägarna så hon var med och hjälpte med Texas också ! Tänkte rida på banan, men min kära prins gillar inte vatten, och paddocken var som en stor sjöö.. Och eftersom ja inte mådde super och Texas höll i bromsen så red ja ut ist, då vart Mexxi glad hästis ! :)

Onsdag: Har bara varit hemma hela dagen, åkte heller inte till backup då jag fortfarande inte mår så himla bra, så jag har bara legat framför tvn och luffat hela dagen, Linus och ja har spelat Little big planet 2 med, haha de var länge sen vi spelade så de var mysigt ! Måste även tillägga att jag älskar Jersy Shore så sköna människor.. Linus har gått och lagt sig nu får han mår inte alls för kalas han heller, så nu ska ja hoppa in i en dusch och sedan sova jag med.. Imorgon blire stallet med Alva så hoppas verkligen ja e mer on än off då.


Kommentarer
Postat av: Erika

SV:

Ja rosa ska de vara. ;D haha!



Raski,s massör berätta idag att hon känner/vet en som har rosa saker till sin ponny valack som dessutom är FUX.



Haha, de lät mindre snyggt där i mot. ;)

2011-03-19 @ 15:49:50
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0