Underverk ? eller värkunder ? haha.

Idag var ingen bra dag ! Försov mig i en timme, drog till satllet knoppa och fixa med Jooker och min snälla sambo hjälpte till. Sedan Gick vi ut på banan och försökte påbörja reklam filmen ! Det kändes inte allt för kul, Joker har inte blivit riden utomhus sedan den första snön kom så han brydde sig inte för fem ören om mig, skit tråkigt för annars brukar han vara bäst ! Även fast han är väääldigt mycket häst att rida ihop så brukar de gå kalas men inte idag, han jobbade varken rygg eller bak. Tråkigt för ja hade förväntat mig så mycket ! Älskar att rida den hästen så har sett fram emot de super länge, så kan säga att ja vart skapligt besviken. Men får se vad man kan göra utav de Linus fick med på film, kanske kan klippa och klistra så de ser någorlunda bra ut.. Annars får ja helt enkelt rida texas på dressyr snutten ist ^^ För honom kan ja ju rida och misslyckas på hur mycket som helst då han inte är ägd av en ridskola som behöver hästar i olika timmar. Men Joker är lika bra ändå ! Även om de vart lite kämpigt. <3

Ni kan få sneak peak iaf om hur vi såg ut idag, är dock printat från den fasansfulla filmen hahaha.. Nej så illa var det inte men nästan.. Näästan..


Kommentarer
Postat av: Sandra Awsome Olausson

Gillar den nya designen :)

2011-03-28 @ 20:39:26
URL: http://sandraawsomeolausson.blogg.se/
Postat av: josefine - var med och tävla om en mountain-horse jacka på min blogg!

Snyggt!

2011-03-28 @ 21:13:12
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0