Världens finaste hästis !

Underbart idag åkte jag ut vid elva till stallet, red iväg vid kvart i ett ungefär, red ut med Lina i stallet och bara myste vart mestadels skritt och en massa prat. På 40 minuter kanske vi travade och galoppa i 5 av dem. Underbart mysigt. Tog även en runda i paddocken efter  en halvlång runda ute, mestadels för att känna igenom Texas och få honom så pass mjuk som möjligt, de gick superbra ! Så dressyrade i ca en kvart på banan så himla duktig och fin hästis hade jag idag ! Dock lite överenergi i galoppen då han vilade igår. men världens bästa häst idag ! Yes.

Nu blire att ducha äta och fixa iordning sig, för ikväll ska vi fira en nära vän till mig som fyller 20 idag ! Ska bli kalas kul, dock ser ja inte fram emot morgon dagen då vi inatt ställer fram klockan en timme, och ska upp vid 8 i nutid 9 imorgon tid och klippa mig, haha men kan ju alltid sova när frisören tvättar och Klipper håret påå mig ;)

Det kommer bli en hel dag imorgon med.. Ska som sagt upp vid 9 klippa mig med halva släkten så åker väl från salongen runt tolv sedan ska jag direkt till stallet ta hand om kusen för att sedan åka hem till Carro och duscha och fixa mig för att fira hennes dotter Emma som fyller år  ! :>


Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

allt bra med dej? :)

2011-03-26 @ 18:58:58
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0