Hästledig.

Idag är jag hästledig ! Carro ska och träna ikväll med Tex dom ska köra bomarbete ! Perfekt för Texas eftersom vi tävlade igår. Själv gick jag upp vid tolv idag och plockade lite i hemmet, Farfar kom med ägg och mjölk till mig så ja kunde laga pannkaka till  Lunch ! Och eftersom jag knappt kan laga makaroner utan att bränna fast dem så är jag faktiskt stolt över mig själv att jag kan laga gooda runda pannkakor utan misslyckande ! Skill ;)

Eftersom jag är hästledig idag så har jag inget att skriva om kusen, men kan avslöja att det snart kommer en photoshoot ! Jag och en nära vän Emelie Karlsson aka Mli har en bra ideé som snart ska gå i bruk ! Som ni kanske sett har hon fotat många av mina fina bilder ja faktiskt har ! :) Så jag läängtar tills vi gör våran ideé till verklighet ! Men vad det är, förblir hemligt ^^

Och som jag sa tidigare har jag ju jobbat på grällsta iår igen ! Så jag tänkte faktiskt visa lite bilder på mina älskade elever och de underbara hästarna från grällsta ! :) Även bild på mig och världens finaste Mama-Mia såklart !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0