Hejsan hoppsan !

Måste bara börja med att jag skiter i den där blogg mojjs saken om dagar, fyfan de var inte så kul som ja trodde ! Om någon undrar någt äre bara att fråga haha !

Har haft fullt upp hela helgen ! Fredags gick jag på lite kalas kväll, självklart efter jag varit på stan och köpt behövande saker ! Kom hem runt 1 på natten somnade runt tre vaknade halv 5 för grannen sjöng högt och ljudligt till gitarr spel JAG ÄR EN IDIOT. Och jaa, jag ville slå in pannbenet på den jäveln eftersom jag skulle upp vid 7 för att morgonfodra !

Väl uppe på morgonen faktiskt väldigt pigg och fräsh ! Så drog jag en runda till min Vackra prins ! Släppte ut hästarna vid 8 eftersom stallägaren var snäll och fodrade innan honåkte på tävling. Sedan så red jag Texas ! fett skönt och rida halv 9 på morgonen när det fortfarande är fukt i luften och dagg på marken. Texas kändes helt ok ! Och jag börjar hitta tillbaka tll honom känns det som ! (har tappat all min ridning under sommaren) Så det flöt på jätte fint ! Min duktiga kille <3

Sedan blevre att åka på hästuppvisning med stallets tvåååriga fjordhäst vid namn Alhva, det gick super då hon skötte sig kalasbra för att vara från bortaplan för första gången ! Hon samlade ihop 38 p och vart en klass 1 ! :)

När vi kom hem igen så red jag Thyra som är Alhvas Mamma, hoppade några skutt och bara hade det trevligt !

Sedan när jag kom hem så sov jag faktiskt till 8 på kvällen ! Fett skönt, har även bokat in en hoppträning för Kristin nu på onsdag kväll och sedan är det tävling på söndag ! Lovley :>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0